måndag 17 november 2008

Utvecklandet av en webbsida med musiktema

Har under de senaste månaderna jobbat på min hemsida om just ny musik, som också innehåller mycket tips om hur man bär sig åt för att komma igång med att skriva egen musik. Har försökt utveckla designen på sidan, men eftersom jag insett att det kommer krävas mycket studier i HTML-redigering för att få till en ultimat layout har jag valt att istället satsa mer på artiklarna och musiken på sidan.

Med Finale 2008, ett notprogram, har jag skrivit en del egen musik, dock inte så mycket som jag finner vara av den klassen att den kan publiceras online eller framföras någonstans. Det finns som sagt mycket att lära sig. Komponera.se är ett projekt som startades för att hitta andra med liknande intressen så att man kan dela med sig av erfarenheter och tips.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: