söndag 2 november 2008

Lovet är slut - livet är slut - lövet heter Knut

En sådan ramsa som dagens titel ståtar med är förstås otroligt svår att knåpa ihop om man inte är ett poetiskt och musikaliskt geni. Bloggaren här på ny musik är emellertid det.

Dock så känns det lite jobbigt just nu, mina mål för detta lov var:

1. Komma igång med min hemsida
2. Få klart läxor tidigt så inte veckan efter blir sjukt jobbig
3. Städa mitt rum grundligt
4. Sortera mina papper grundligt
5. Skriva klart samtliga musikarrangemang för luciakonserten
6. Köpa tandkräm

Jag misslyckades frabalt på alla punkter utom punkt sex, fast nu har jag tappat bort tuben.

I vilket fall, en jobbig svensk-uppgift väntar, men den kan bli rolig. Man får nämligen tillfälle att skriva om sitt stora fritidsintresse, vilket ju i mitt fall blir musik och allt vad begreppet innebär.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: