fredag 31 oktober 2008

iTunes - enda alternativet om man vill ha musik i ipoden

Är det bara jag som ständigt har problem med musiksynkaren tillika spelaren iTunes? I mitt fall har programmet i alla fall fört väldigt lite glädje med sig. Som bekant är det enda alternativet när det gäller att synkronisera sin iPod.

På min Vista-dator lyckades jag inte ens installera iTunes, det blev fel gång på gång. Det slutade med att jag helt enkelt gick tillbaka till min mors gamla XP och installerade det där. Varje gång jag ska starta programmet ska det laddas i åtminstone trettio sekunder, dyrbar tid. Sedan vill det inte stänga av sig när man försöker kryssa ned det, och man får gå den jobbiga vägen via aktivitetshanteraren och ännu mer dyrbar tid har gått till spillo.

Därför är det alltid en process med mycket stånk och stön att få in lite färsk, ny musik i min fina iTouch. Nä, jag vet inte jag...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: